vrijdag 1 februari 2013

Uitslag Give Away

 

Hier komt de uitslag van mijn GIVE-AWAY!

Wat heb ik ontzettend veel leuke, lieve en enthousiaste reacties gekregen...
iedereen super BEDANKT daarvoor!!
 Het liefst zou ik jullie allemaal een patroon willen geven
maar ik moet toch een keuze maken...
Van de 302 berichtjes zijn er 277 overgebleven (sommige waren dubbel, antwoorden enz.)
In volgorde van inschrijving heeft Random.org de winnaars bepaald:



Nummer 48 is Bien, zij heeft het patroon van Snuf Konijn gewonnen!


Nummer 186 is Els ten Ham, zij heeft het patroon van Lieve Lola gewonnen!

Nummer 21 is Vera, zij heeft het patroon van Kater Theo gewonnen!

 Nummer 95 is Mingle-Mangle, zij hebben het patroon van Pinguïn Rico gewonnen! 


Bien, Els, Vera en Mingle-Mangle van harte gefeliciteerd!!

Sturen jullie een mailtje naar stipenhaak@hotmail.nl,
dan komen de patronen zo snel mogelijk naar jullie toe.

Heel veel plezier ermee!


Herriet

35 opmerkingen:

  1. Een super give-away heb je gedaan!
    En wat een reactie's, wat leuk.

    Winnaars van harte gefeliciteerd, met een geweldig patroon van Herriët!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allemaal gefeliciteerd en veel plezier met jullie patroon!!
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allemaal gefeliciteerd met je prachtige prijs.
    Groetjes
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alle winnaressen gefeliciteerd met jullie mooie patroon. Herriet bedankt voor de leuke give away. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAUW TE GEK!!! JOEPIE, GEWONNEN!!!:))))

    HEEEL ERG BEDANKT!!!

    GROETJES MINGLE-MANGLE

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh, dat meen je... wat super super leuk!! Ik ben heel blij...! Heel erg bedankt! Ook de anderen gefeliciteerd en veel plezier met het haken van deze mooie beestjes!
    Groetjes van Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartelijk gefeliciteerd voor de winnaars en bedankt voor de leuke Give-Away!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat aan de winnaars. Spijtig voor mij. Ik heb een paar patroontjes van deze fantastische creaties besteld.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd dames!!!
    En Stip & Haak heel erg bedankt voor deze leuke GiveAway!! Het was spannend...haha.

    Fijn weekend! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd voor de winnaars!
    Dat het maar prachtige resultaten mag geven.
    Heel erg bedankt voor deze give away!
    Groetjes van Karien
    http://www.haakselsvankarien.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat ik het patroon van snuf heb gewonnen!!
    Ik ga je snel mailen!
    Groetjes Gerbiene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk voor de winnaressen. Allemaal veel haakplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd allemaal. Herriet hoe staat het met je volgend project? Bn benieuwd

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat leuk zoveel winnaressen, veel haakplezier allemaal!!!!
    en leuke foto Herriet ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Winnaressen allemaal gefeliciteerd.

    Groetjes van Marion.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dacht ik even mijn naam er tussen te zien staan, maar was het toch niet! ;) Gefeliciteerd voor de winnaressen! :) Veel plezier ermee! Herriet, bedankt voor het organiseren van deze leuke Give Away!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bien, Els , Vera en Mingle Mangle, van harte gefeliess.
    En Herriet, dank je wel dat ik mee mocht doen met jou give away..echt leuk!
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  18. O, wat een bofkonten, allemaal van harte en jij bedankt voor je geweldige weggever,groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Alle winnaressen, gefeliciteerd met deze mooie give away. Herriët bedankt voor het organiseren van dit leuke bericht.

    Groetjes, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Kazananları tebrik ediyorum. Bu güzel çekiliş için Herriet size de teşekkürler.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. o wat leuk, winnaressen proficiat !Herriet bedankt voor de leuke give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo zie je maar, wie wil er nou niet meedoen voor die leuke patronen van jou! Gefeliciteerd voor de winnaressen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Proficiat dames met deze leuke patronen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd allemaal met jullie leuke patronen.
    Herriet, bedankt voor het organiseren van deze leuke give away.
    Ik heb je een mailtje gestuurd, want ik wil snuf wel heeeeeeel graag van je kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Allemaal Van Harte Gefeliciteerd!
    Groetjes van Bregit

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd meiden!!!!

    En dank voor een super leuke give away Herriet!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat jammer dat ik niet ide prijzen ben gevallen....heb ik een goede reden ns eens pátroon of misschien zelfs twee ??? Te bestellen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. gefeliciteerd allemaal! leuke give-away hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Winnars gefeliciteerd en jij bedankt voor de leuke give away,
    groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd allemaal!!! En Herriet gefeliciteerd een geslaagde give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Bedankt voor het organiseren van deze leuke give away, en winnaars: haakze!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een dikke proficiat aan alle winnaars!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees het met plezier!

Liefs Herriët